Powrót do Stowarzyszenie „Motylek”

Motylek 2014/2015

Wrzesień 2014 roku

• Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej

Dzięki dotacji otrzymanej przez Stowarzyszenie Motylek z Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, uczniowie SOSW w Konarzewie mogli  uczestniczyć w 4-dniowej wycieczce do Kotliny Kłodzkiej. Realizację projektu rozpoczęliśmy od spotkania organizacyjnego, na którym omówione zostały cele i zadania projektu oraz harmonogram wycieczki.

SONY DSC

23 września 2014 roku wyruszyliśmy pociągiem do Kłodzka.

W tym samym dniu zwiedziliśmy Twierdzę Kłodzką,

a w Kletnie odwiedziliśmy przepiękną Jaskinię Niedźwiedzią.

7 Byliśmy w Muzeum Zabawek w Kudowie Zdroju, w którym pani przewodnik bardzo ciekawie opowiadała o historii każdej z zabawek.

W Kudowie jedliśmy lody i karmiliśmy gołębie.

Mieliśmy także okazję asystować iluzjoniście podczas przedstawienia „Brozi Magic Show”. Magik dla każdego uczestnika „wyczarował” piękne nagrody.

To była udana wyprawa.

W dniu 30.10.2014 roku grupa wychowawcza wraz z opiekunami udała się na wycieczkę poznawczą do Wrocławia dzięki dotacji otrzymanej przez Stowarzyszeniem Motylek i dofinansowaniu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Uczestnicy wycieczki zwiedzili wrocławskie zoo wraz z nowo otwartym obiektem Afrykarium -Oceanarium oraz Stadion Miejski Euro 2012.Po zwiedzaniu ogrodu dla wszystkich czekał pyszny obiad. Wychowankom towarzyszyła piękna pogoda i dobry humor. Opiekunowie: Kinga Malińska, Sylwia Kłopocka, Marcin Kłopocki, Adrian Kubiak.

Permalink do tego artykułu: http://konarzew.edu.o12.pl/stowarzyszenie-motylek/motylek-20142015/